27 Ocak 2013 Pazar

Küçücük bir Gölcük


Yılın ilk şehir dışı gezisi için bu hafta sonu Gölcük ve Abant'taydık. Bu göller yönünden bir türlü şansım yaver gitmiyor. Kaç seferdir gitsem yağmura yakalanıyorum. Bu seferde sabah kısa süreli güneş olsa da tüm gün sis ve yağmur altında dolaştık.

Gölcük, Abant'a benzer olmakla birlikte çok küçük bir göl. Şimdilerde ismine Cennet Gölü diyorlar ama benim için halen Gölcük. Etrafı çamlarla kaplı gölün kenarına yapılan ahşap ev göle apayrı bir hava katıyor. Tam bir turizm başarı hikayesi. Orman Bakanlığına ait bu ev sayesinde büyük bir ünü var bu ufak gölün. Bahar aylarında fotoğrafladığım Gölcük'ü kışın karlar altında çekmek niyetindeydim. Gerçekten büyülü bir havası oluyor kış aylarında. Geçen haftaya kadar karlarla kaplı olan Bolu bu hafta sanki kurumuştu. Tepenin üzerinde şapka gibi duran beyazlık haricinde hiç bir şey yoktu maalesef. Bu senede kısmet olmadı.

Göl yüzeyi rüzgarlı olmadığında muhteşem yansıma fotoğrafları oluyor. Rüzgarın kesildiği anlarda bu fırsatı yakalayabiliyorsunuz ancak. Ahşap ev ile birlikte çam ağaçlarının göl yüzeyinde oluşturduğu manzarayı sadece bankta oturup izlemek bile harika bir duygu.
---
Abant gezi notları için tıklayınız.










  


2 yorum:

Devirdaim dedi ki...

Fotoğrafların birkaç seviye kalitede sınıf atladı maşallah diyorum dostum..

https://plus.google.com/100719724565080065830?authuser=0 dedi ki...

Teşekkürler üstadım. Katkın büyük.

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys