21 Ocak 2014 Salı

Yol Şarkıları - 1


Yollar namına #yolsözleri toplamaya başladım önce. Sonra yolum hep şiirlere vardı nedense. Şairler ne çok severlermiş yolları meğer. Hele helen gönül erenlerinin yol sevdasında ne hikmetler varmış Yunus gibi. Şiir olurda şarkılar olmaz mı ? Bu sefer nağmeler gelmeye başladı kulaklarıma. Dinlemeye başladım. Dinledim dinledim dinledim. Yol oldumu hüzün var nedense şarkılarda. Bizde yol demek göçtür gurbettir ondandır belki de. Baktım bunlarda iz bırakmaya başladılar arkamda. Yol Şarkıları oluştu böylece. Bana da izleri paylaşmak düştü. Yollar olduğu müddetçe #yolşarkıları da devam edecek. Bu daha başlangıç.


1 - Baris Manco - Yol


2 - Selçuk Balcı - Hasret Uzun Bir Yol 



3 - Kaybedenler Kulübü - YOL



4 - Aytekin G. Ataş-Seyyah


4 - Federico Garcia Lorca - Córdoba (Atlı) (Seslendiren : Zülfi Livaneli)


5 - İbrahim Tatlıses - Yol ver dağlar


6 - Sezen Aksu - Bir Kuş Uçur


7 - Murat Çelik - Seyyah


8 - Ceza - Seyyah


9 - Ender Balkır - Seyyah Oldum


10 - Göksel - Uzun Uzun Yollar 


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys