1 Eylül 2012 Cumartesi

6.Kitap "Yedinci Gün"

Yedinci Gün
Benim sevdalarım kitap okumayla başlar. Endülüs'ü Amin Maalouf'un Afrikalı Leo'sunda, Lale'yi İskender Pala'nın Katre-i Mateminde keşfettim. Sevdalarım gibi yazarlarıda sevdim mi tutkularım olur bırakmam bir ömür boyu. Yeni bir kitabı çıktı mı hemen alır kütüphanemdeki yeri hazırlarım. Okuyorken ilk defa keşfediyormuşçasına heyecanlanırım. Eski kitaplarını tamamlarım aksatmadan. Amin Maalouf, Mustafa Kutlu, Dücane Cündioğlu, İsmet Özel, Jamal Mahjoub, Tarık Ali, İskender Pala. Hepsinin ayrı ayrı yeri vardır kütüphanemde .

Bir de İhsan Oktay Anar.

İlk defa 2006'da Amat'la tanıdım üstadı. İlk sayfasından itibaren bambaşka bir dünyalara yelken açtım. Belki ilk defa gemici olmayı hayal ettim. Ortasından başlamıştım üstadı tanımaya. Eski kitaplarını alıp okumam gerekiyordu. Puslu Kıtalar Atlası ile devam ettik yolculuğumuza Uzun İhsan Efendinin rehberliğinde. ve Efrasiyab'ın Hikayeleri ve Kitab-ül Hiyel ile yetiştik kervana. Artık bekleme sırası bizdeydi. Ki Suskunlar yetişti imdadımıza. Aşk ile okuduk. Sonrası tam bir suskunluk. 5 yıl ne ses var ne bir haber. Röportaj bile vermeyen sadece kitapları ile konuşan bir üstadı beklemek bile güzel.

Ta ki  bugüne kadar. Yedinci Gün ile tekrar aramızda. Henüz sayfasını bile açmadım. Biliyorum ki açtığımda bir çırpıda bitecek. Sonrası tekrar bekleyiş tekrar özlem.

https://www.facebook.com/FatihYILDIZPhotography

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys