16 Kasım 2013 Cumartesi

Çocuklar İçin Seyahat Kitapları


Kızlarımla zaman geçirirken vakti iyi kullanmak istiyorum. Hem oyunlar oynayıp eğlenceli olmasını isterken hemde öğretici aktiviteler olmasına dikkat ediyorum. Bu yüzden büyük kızım Hüsnanur'la en keyifli
zamanlarımız evde deneyler yaptığımız anlar oluyor.  Bunun dışında fotoğraf ve seyahate olan ilgimin kızlarım tarafından karşılık görmesi için onların ilgisini çekecek çalışmalarımda var. Hüsnanurla fotoğraf çekimlerim gibi.

Okuma alışkanlığının gelişimi için aldığım kitaplara da dikkat ediyorum. Geçenlerde fotoğrafla ilgili bir hikaye kitabı almıştım. Çok hoşuna gitttiğini görünce seyahat ağırlıklı kitaplarında olabileceğini düşündüm. Kitapçıda kitapları karıştırırken aşağıdaki kitaplara rastladım.

Yazar : Cristina Falcon Maldonado
Tübitak yayınlarında çıkan bir seri.  "1,2 3 Hooop !". Dünyanın çeşitlik ülkelerine yapılan seyahatleri anlatıyor. Arka kapa yazısını okuduktan sonra bu kitapları almadan edemedim.

Şimdilik bir Çin kitabını aldım. Ama devamında geleceğini düşünüyorum. Çocuklara yönelik böyle güzel yayınlarla karşılaştığımda sizlerlerle paylaşmak istedim. Hem hikaye hem de kitaptaki resimler çocukların ilgilisi çekecek kadar güzel. Çin'deki renkli hayvan yılı kutlamları, Çin Seddi, Pandalar, Ejdarhalar, Çin'in yeraltı orduları yani Çin'e dair ne varsa çok güzel özetlenmiş. Hatta Çin dağlarında trekkinge bile çıkmışlar hikayede. Kim bilir kızımlar beraber gezeriz dünyayı.

1, 2, 3 Hooop! Çin'de / Kutsal Çiçek

1, 2, 3 Hooop! Çin'de / Kutsal Çiçek
TÜBİTAK YAYINLARI
Cristina Falcon Maldonado
Kitapyurdu Link : http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=592358




 






0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys