1 Eylül 2013 Pazar

Yoldaki İzler 1 Yaşında

Yoldaki İzler 1 Yaşında
Tam bir yıl önceydi. Önce fotoğraf çekmek için başlayan sonra bir yaşam biçimine dönüşen yol sevdası kendini anlatabilmek için yeni bir mecra arıyordu. Fotoğraf altı yazıları ile anlatılmaya çalışılsada yeterli olmuyordu yaşanılanlar. Ana teması gezi olan olan sadece kendi fotoğraflarımı kullandığım bir blog hayal ediyordum. Daha önce fotoğrafsız olarak girişilen kısa bir tecrübem vardı aslında. Ancak öyle sıradan bir şey olması istemiyordum. Önce küpün dolması bekledim. Geziler yapıldı. Fotoğraflar çekildi.  Artık zamanının geldiğine karar verdiğim anda çalışmalara başladım. Önce bir blog açarak yazı denemeleri yaptım. Bir kaç aylık yazılardan sonra gelen geri dönüşlerin olumlu olması beni dahada cesaretlendirdi. Artık güzel bir isimle tamamlamam gerekiyordu. Bir iki hafta aklımda onlarca isim dolandı durdu. Aslında aradığım kelime hep önümdeydi. Bir ışık yandı sadece. Yoldaki İzler. Belki çok bilindik kelimelerdi ama beni hayatımı çok güzel tarif eden bir isim oldu. Artık yolumuza emin adımlarla devam edebilirdim.

Öyle kısa süreli bir heves olmasını istmiyordum. Yazdıkça içeriği zengin paylaşımların çıkmasının o kadar kolay olmadığını gördüm. Bu yüzden ayda en fazla 4-5 yazı yazmaya karar verdim. Gezi yazılarının yanında içeriği gezi, fotoğraf ve doğa sporlarına uygun olan sinema, tiyatro, kitap ve konserlerle ilgili kültür-sanat yazılarıda ekledim.

Fotoğaf, gezi, doğa sporlarından sonra yazı yazmak hayatımın en önemli kararlarından biri oldu. Yazdıkça daha çok gezmek istedim. Gezdikçe daha çok yazmak istedim. Yazdıkça daha çok geliştiğimi hissettim. Geliştikçe daha çok yazmak istedim.  Yazmak istedikçe daha çok okudum. Okudukça daha çok yazmak istedim.

Hayat bir yol üzeride akarken dönüp arkama baktığımda 1 yılın dolmuş olduğunu gördüm. Bu süre zarfında 7 büyük şehirlarası gezi (Ki bunlardan biri yurdun en doğu Van'a diğer en batısı İzmir'e oldu. ), onlarca İstanbul gezisi yaptım. 80 yakında yazı paylaşımı ile aylık 5 yazı hedefini de tutturmuş oldum. Halen yazılmayı bekleyen onlarca makale var.

Evliya Çelebiyi pirimiz kabul ettik. Duasını duamız belledik. Yollarda takip ettiğimiz izleri, yolların bizde bıraktığı izler anlatmak istedik.

www.yoldakiizler.com

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys