11 Aralık 2012 Salı

Hayat Tesadüfleri Sever

Göz göz geldiğimiz an
Lost'u izlediğimde en ilgimi çeken sahneler ada sakinlerinin kazadan önceki hayatlarını gösteren flashbacklerde birbirlerini tanımadan karşılaştıkları anlardı. Kimi zaman karakterlerden biri gazete okurken  televizyonda  ada sakinlerinden Hurley'nin piyangodan büyük ödül aldığı haberi yayınlanır, kimi zaman Jack Shephard Sidney'de sarhoş babasını ararken sahilde  arabasının yanından Sawyer'a geçer hatta kapıyı  çarpardı. Ve hatırlamadığım daha nicesi.

Fotoğraf çekimlerim esnasında da zaman zaman aklıma gelirdi. Çektiğim karelere bir şekilde dahil olan insanların nasıl bir hayatları  vardı acaba ? Hikayeleri nelerdi ? Bir gün tekrar karşılaşır mıydık ?

Tamda dizilerdeki gibi bir durumla karşı karşıya kaldım. PMI Türkiye ile yürütülen bir projede mentorluk yapmak için yeni tanıştığım genç bir arkadaşın CV'sini incelerken bu yıl başlarında yaptığı bir kamptan bahsediyordu. Brotherhood 5 Leadership Camp adındaki etkinlik o kadar tanıdık geliyordu ki emin olmama rağmen kendisine teyit ettirdim.

Ocak 2012'de İzmit Aytepe-Yuvacık'a yaptığımız  doğa yürüyüşü dönüşünde Karaaslanlar Tesislerinde bir grupla karşılaşmıştık. Türk ve Malezyalı öğrencilerden oluşan grup çok ilginç gelmişlerdi. Turuncu yelekleri ile oyunlar oynuyorlardı. 4-5 kişilik grup ellerinde iplerle taşıdıkları bardakları dökmeden kovayı doldurmaya çalışıyorlardı. Bol bol fotoğraflarını çekmiştim o zaman. İçlerinde bir de fotoğrafçı vardı. Hatta bir ara sniper gibi göz göze geldiğimi hatırlıyorum.(Kapımdaki Düşman'dan bir sahne).

Eve geldiğimde ilk işim fotoğraflara bakmak oldu. Gözüm fotoğraflarda yeni tanıştığım arkadaşım Ahmet'i aradı . Aslında çokta aramama gerek kalmadı diyebilirim. Çünkü neredeyse 1 mt mesafeden onlarca fotoğrafını çekmişim Ahmet'in.

Şimdi sıra grupta yer alan fotoğrafçının çektiği fotoğraflarda kendimi bulmakta. Henüz fotoğrafçı ile tanışamasamda  arkadaşın albümünde bir çok fotoğraf vardı. Tek tek inceledim. Ve fotoğrafçı ile göz göze geldiğimiz anı buldum. Ben onu bana bakarken yakaladıysam da, belkide bir sn lik farkla o beni kaçırmış. Onun çektiği fotoğrafta ben kendi çektiğim fotoğrafı kontrol ediyorum.

Belki çok basit bir olay olsa bile hayatta başka ne tür rastlantıların olacağının kanıtı. Dünya küçük derler ya aynen öyle bir durum bizim ki. Henüz yeni tanışma aşamasında iken daha önce bir şekilde birbirimizden habersiz yüz yüze geldiğimizi öğrenmek oldukça şaşırttı bizi.

Ancak güzel bir proje iyi bir başlangıç oldu bizim için.

Grup fotoğrafçısının bizi çektiği an.

Mavi yelekli yeni tanıştığım arkadaş Ahmet. 



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys