6 Haziran 2014 Cuma

Yoldaki İzler Gezi Haritası

Yoldaki İzler Harita
Yoldaki İzler gezilerini zaman zaman el haritasında işaretlerdim. Bunu dijital ortamda yapmak istediğimde Google Maps'in kişisel harita oluştuma ile karşılaştım.  Ziyaret ettiğim şehirleri haritada işaretledim. Çok fazla esnek olmamakla birlikte farklı görünümler verilebiliyor. Şimdilik harita yeterli geldi. İşaretli her nokta için fotoğraf ve küçük bilgiler eklenebiliyor. Bende bloğumdaki ilgili yazının linkini eklemeye başladım.

Görüldüğü gibi daha gidecek çok yolum var. Yol bizi bırakmadığı sürece Anadolu coğrafyasında işaretlenmedik nokta bıramamaya niyetliyim.  Bu yüzden bu harita şevkimi daha da artırmakta.
Aşağıdaki linke veya yukarıdaki haritaya tıklayarak Yoldaki İzleri harita üzerinde de takip edebilirsiniz.

Yoldaki İzler Gezi Haritası




3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Haritanızdaki "Katman ekle" butonunun yanındaki klasör işaretine tıklayarak "Siteme Yerleştir" seçerseniz haritayı direk yazınıza yerleştirebiliyorsunuz (sanırım yeni google maps'te böyle). Ben de benzer bir şeyi kendi sitemde yapmıştım: http://haticetunca.com/blog/tr/gezi-planlari/

https://plus.google.com/100719724565080065830?authuser=0 dedi ki...

Hatice Hanım teşekkürler. Daha önce denemiştim. Ama yeni Google maps engine sayfa içine eklediğimde çok şık durmamıştı. Yine de yazımı güncelledim. Saygılar.

Devirdaim dedi ki...

daha nice yollara, nice hatıralara dostum..

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys