29 Ekim 2013 Salı

Boğaz'da Cumhuriyet Coşkusu


Cumhuriyetimizin 90 yılını İstanbul boğazında artık gelenekselleşen havai fişek gösterile ile kutladık. Daha önceki törenlere katılamamak içimde hep bir uhteydi. Havai fişek çekimlerinde pek başarılı olamasamda muhakkak katılmak istiyordum. Çekim mekanı olarak Üsküdar Paşalimanı sahili seçtim. Marmaray açılışının 29 Ekim'de yapılmış olmasından dolayı Üsküdar'da muazzam bir kalabalık vardı. Sahiller saatler öncesinde gelen insanlarla doluydu. Zar zor bir boş yer bularak aralarına karıştım bende. Bu kadar çok fotoğrafçıyı ilk defa yan yana görüyordum. Aslında gerçekten yanyanaydılar. Sahil boyu tek sıra tripodu kurmuş bekleyen fotoğrafçılarla doluydu. Aralarında kendimi sahildeki kum tanesi gibi hissettim. 
Önce lazer gösterileri ile başladı tören. Boğaz köprüsü ile birlikte tüm Beşiktan Üsküdar sahilleri boyunca ara lazerler yerleştirilmişti. Havanın kararmasından sonra yanmaya başladılar. Saat 19:30'a doğru da havai fişek gösterileri başladı. Önce köprünün üstüde daha sonrada Beşiktaş sahilleri boyunca teker teker yanmaya başladı. En çok alkışı ise ay ve yıldız figürlerinin oluşturduğu havai fişekler aldı. 















1 yorum:

Adsız dedi ki...

bide biz görebilsek şöyle çekimleri.

Yorum Gönder

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys